Шукати в цьому блозі

Перекладач

середа, 21 лютого 2018 р.

Як реклама може стати музичним шедевром

"Отбеливатель звука", "Мама - купи!", "Спам", "Кофе пати", "Lambor-Джiнi", "Diamante Momento", "… Тончайших пальцев белизна"… Це не креативні рекламні назви, а оригінальні музичні шедеври! І їх вінничани та гості міста почують на фестивалі CONTEMPORARY MUSIC DAYS IN VINNYTSIA-2018, який 17-18 березня за підтримки Сергія Моргунова і Вінницької міськради пройде у залі облфілармонії М.Леонтовича.

Свій гумористичний авангардний проект "Хвилина реклами" презентує ансамбль нової музики "Рикошет" на чолі з диригенткою Вікторією Рацюк і художнім керівником Сергієм Пілютіковим.
- Цей проект стане ексклюзивною подією у музичному житті країни! - обіцяє директорка фестивалю, заслужена артистка України Ірина Френкель.

Спеціально і на замовлення ансамблю "Рикошет" відомі академічні композитори написали рекламні ролики до продукції відомих вітчизняних і закордонних фірм, однак, в авангардному, академічному розумінні.
- Зазвичай у нашому житті ми сприймаємо рекламу на телебаченні як спам і миттєво перемикаємо канали. У нашому ж проекті ми покажемо глядачам маленькі і тонкі шедеври сучасного музичного мистецтва, - відзначає автор проекту, художній керівник ансамблю "Рикошет" Сергій Пілютіков.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Найцікавіші моменти фестивалю Contemporary Music Days In Vinnytsia-2018 (Фото+Відео)

17-18 березня Вінниця на два дні стала епіцентром сучасної музики. У концертній залі Вінницької обласної філармонії пройшов фестиваль Con...